Dilluns 23/03/2020

Bon dia a tots i totes!

Com heu passat el cap de setmana? 
M'agradaria que em deixéssiu un comentari o escriguéssiu a l'e-mail les vostres sensacions :).

Comencem una setmana més i us vull donar les gràcies per l'esforç que esteu fent tots i totes, estic rebent les vostres feines i m'agrada saber que heu trobat moltes coses a fer durant aquesta setmana.

  • Comencem aquest dilluns plantejant la pregunta de : Sabeu el que és una llegenda? I una rondalla? 💭A la part de "reforç de llengua" trobareu una activitat per conèixer la diferència i fer un resum sobre una rondalla.


VALORS:


  • Mirau aquest curt i responeu a les següents qüestions:



Clica AQUI per veure el curt.

PREGUNTES:

1-Quin creus que és el problema?
2-Què creus que pensen l'ós i el ren?
3-Com creus que es sent el conill? 
4-Estàs d'acord amb el que fan el conill i l'ós rentador? Explica per qué.
5-Haurien pogut trobar una altra solució?
6-Vols explicar alguna altra cosa sobre el que has sentit?





En darrer lloc, m'agradaria comentar que ja teniu disponible el Bloc de Música de Sa Joveria!
Us deixo l'enllaç AQUI.




4 comentarios:

Unknown dijo...

Hola alba, soc en angel, be pero una mica aburrit.

Alba dijo...

Hola Ángel! Molts d'ànims :) Ves fent les feinetes que penjam al bloc i aprofita per llegir i estar amb la família.

Una abraçada.

Alba.

Carolina dijo...

Hola Alba! El meu cap de setmana ha set molt guai. He jugat,he parlat amb la meva cosina per telèfon, he ballat, he sortit a la terrassa a aplaudir i he anat a l´àtic a jugar.
































































Trini dijo...

Hola Alba,este finde semana he estado aburrido.He estado leyendo Geronimo Stilton y jugando onlain con mis compañeros de fútbol. UN Saludo.
Jael